Manager w Dziale Usług Księgowych i Doradczych - Accounting Manager Warszawa.

Typ umowy: -

Wymiar: Pełny etat

Stawka: 0zł - 0zł / Całość


Szczegóły oferty:

We get things done.

Grupa Arena. Skutecznie doprowadzamy do końca nawet najbardziej złożone zagadnienia podatkowe, księgowe i prawne. Tworzymy elastyczne rozwiązania i procesy dla firm oraz korporacji. Wykorzystujemy potencjał cyfrowej rewolucji i dostrzegamy jej wpływ na rozwój organizacji.
 
Stawiamy na wzajemny szacunek i współpracę. Naszą przewagą konkurencyjną jest zaangażowanie zespołowe: łatwo i szybko tworzymy multidyscyplinarne zespoły znajdujące rozwiązania. Uważamy, że tylko silnie zmotywowani i szczęśliwi ludzie rozwijają się i skutecznie wspierają przedsiębiorstwa w dynamicznych czasach.
 
Grupę Arena tworzą linie doradztwa podatkowego, prowadzenia ksiąg rachunkowych, transfer pricingu i wycen, doradztwa prawnego oraz digitalizacji.
 
 
Więcej informacji o nas znajdziesz na: www.arenaadvisory.com

 
Aktualnie do naszego zespołu księgowego poszukujemy osoby na stanowisko:

Manager w Dziale Usług Księgowych i Doradczych Accounting Manager

Miejsce pracy: Warszawa (metro Wilanowska)Nr ref.: AM/12/19
Twoją rolą będzie:

- zarządzanie pracą zespołu;
- nadzór nad prowadzeniem pełnej księgowości spółek z kapitałem polskim i zagranicznym;
- utrzymywanie kontaktu z partnerami biznesowymi;
- implementacja efektywnych rozwiązań księgowych;
- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i przygotowywaniem sprawozdań finansowych oraz różnego typu raportów (analizy, budżety, forecasty);
- weryfikacja księgowań i zapisów w rejestrach;
- udział w pozyskiwaniu nowych klientów;
- udział w projektach doradczych związanych z kwestiami księgowymi.

Czekamy na Ciebie jeśli jesteś osobą:

- posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w dziale księgowości lub audytu finansowego (mile widziane doświadczenie w firmie świadczącej usługi księgowe na rzecz klientów);
- z wykształceniem w zakresie finansów i rachunkowości;
- posiadającą szeroką wiedzę z zakresu rachunkowości, w tym podatków i raportowania;
- z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego;
- ze znajomością programów księgowych;
- nastawioną na rozwiązywanie problemów;
- potrafiącą nadzorować czas własny i zespołu oraz priorytetyzować zadania;
- ze znajomością pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint;
- mile widziana licencja biegłego rewidenta, ACCA lub inną podobną (lub w procesie zdobywania);
- chętną do poszerzania umiejętności zawodowych, otwartą na nowe wyzwania;
- kreatywną i z umiejętnością swobodnego analitycznego myślenia.

Oferujemy:

- nowoczesną kulturę pracy i przyjazną atmosferę;
- pracę w miejscu, gdzie inicjatywa, chęci oraz uśmiech są bardzo mile widziane i doceniane;
- współpracę długoterminową w oparciu o umowę o pracę lub działalność gospodarczą;
- współpracę z zespołami doświadczonych managerów i ekspertów, wsparcie w takich dziedzinach jak: podatki, kadry i płace, komunikacja wewnętrzna;
- realny wpływ na kształt, wizerunek i rozwój firmy;
- perspektywę dalszego rozwoju zawodowego w zakresie spółek z różnych branż;
- udział w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych poszerzających wiedzę i podnoszących kwalifikacje;
- prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport;
- szkolenia językowe (angielski, hiszpański);
- owoce i napoje w biurze;
- pracę w dobrze skomunikowanym miejscu: 100 m od stacji Metro Wilanowska.

Jesteś zainteresowana/y?
Aplikuj




Podobne oferty


Starszy Planista Zaopatrzenia

PepsiCo w Polsce odpowiada m.in. za takie marki jak Pepsi, Lay’s, Mirinda, 7UP, Cheetos czy Lipton. Nasze siły sprzedaży to dynamiczne zespoły, które docieraj...

Dodano: 02.05.2023

nie podano  

Ekspert Go to Market

UPC szuka EkspertaGo to Market Warszawa Masz doświadczenie w tworzeniu koncepcji marketingowych?Wdrażałeś już oferty/produkty na rynek?Rozumiesz WARTOŚĆ...

Dodano: 07.04.2023

nie podano  

Dyrektor sprzedaży

VACATION INVESTMENTS sp. z o.o.Vacation Investments to agencja kompleksowo obsługująca deweloperów, począwszy od wprowadzenia produktu na rynek, marketing ora...

Dodano: 14.03.2023

15 zł  

Specjalista ds. Kadr i Płac

AMPLUS LOGISTIC sp. z o.o.Firma Amplus Logistic sp. z o.o. powstała w 2017 roku, jest prężnie rozwijającą się firmą w branży TSL. Obecnie posiada 58 zestawów...

Dodano: 18.02.2023

nie podano  

Specjalista ds. obsługi klienta i administracji

Student Depot Sp. z o.o.Student Depot to sieć prywatnych akademików o wysokim standardzie adresowana do studentów międzynarodowych wydziałów uczelni w Polsce...

Dodano: 25.01.2023

nie podano