Dodawanie ogłoszenia
Tytuł oferty powinien zawierać wszystkie, niezbędne słowa kluczowe dzięki którym osoba szukająca pracy odnajdzie twoje ogłoszenie. Sprecyzuj dokładnie kogo szukasz.
Stawka jest określana w netto. Określ czy dotyczy ona wynagrodzenia godzinowego, tygodniowego czy miesięcznego. Dokładnie ustaw widełki wynagrodzenia.
Dodaj chwytliwe zdjęcie, które pomoże zwrócić uwagę potencjalnego pracownika. Dzięki temu chętniej przejrzy twoją ofertę.
W opisie zawrzyj kilka informacji o swojej firmie, dodaj wymagania i to, co ty możesz zaproponować pracownikowi w swojej pracy. Możesz dopisać na jaki mail wysyłać oferty lub umieścić informacje o tym, jak będzie przebiegała rekrutacja.
Daj się poznać potencjalnemu pracownikowi, aby wiedział do kogo kieruje swoją aplikację. Dodaj swoje imię.
Dodaj adres E-mail, żeby otrzymać powiadomienie o nowych zgłoszeniach. Twój E-mail nie będzie nigdzie widoczny.

Na podane dane, zostanie utworzone konto w serwisie.

Na podane dane, zostanie utworzone konto w serwisie.
Dodaj numer telefonu, aby potencjalny pracownik mógł do ciebie zadzwonić w razie jakichkolwiek wątpliwości.
Określ, jaki rodzaj umowy proponujesz pracownikowi. To bardzo ułatwi wielu osobom decyzję czy składać CV, czy też nie.
Potrzebujesz kogoś na ½ etatu? A może na cały etat? To jest właśnie miejsce, w którym musisz to określić.
Wybierz kategorię w której ma się wyświetlać twoje ogłoszenie. Nie ma twojej kategorii? Daj nam znać – postaramy się ją dla ciebie stworzyć, podpowiemy co wybrać. Możesz również sam zdecydować która z kategorii najbardziej pasuje do twojego ogłoszenia.
Pracujecie na Woli? Wybierz Wolę. A może macie biurowiec na Śródmieściu? To moment, abyś określił dzielnicę, w której będzie do wykonania praca.
Wybierz, przez jaki czas twoje ogłoszenie będzie aktywne i w jakim okresie będziesz przyjmował CV potencjalnych pracowników.
Masz swoją własną klauzulę do CV? A może chcesz poinformować o tym, kto będzie przetwarzał dane kandydatów? Dodaj to w tym miejscu.
Chcesz, aby kandydat skorzystał z Twojej zewnętrznej aplikacji i żeby w ten sposób zgłaszał się do pracy? Zostaw tutaj swój link – na pewno każdy, kto będzie chętny, trafi na nią.
Jeśli chcesz, aby twoja oferta wyróżniała się na tle innych i znajdowała się najwyżej spośród wszystkich innych – wybierz wyróżnienie. Zobaczysz, że to zwiększy ilość zgłoszeń nawet do kilku razy.